پاسخ به پرسشهای متداول
اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
ضمانت سلامت محصولات تا مقصد شامل ضربه و شکستگی و خط و خش و تست روشن شدن و کارایی دستگاه با فروشگاه میباشد
در خصوص تست برقی ۲۴ ساعت فرصت تست برقی بدون استفاده مواد غذایی وجود دارد
اشکال و یا ایراد برقی فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به مسطوری هوم اطلاع داده شود.
در صورت گذشت بیش از 24 ساعت محصولات دارای گارانتی دارای کارت گارانتی شرکتی از 18 الی 24 ماه گارانتی و خدمات 3 الی 5 سال میباشند
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و خانه مسطوری تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به مسطوری هوم بازگردانده شود.
اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا، به مسطوری هوم اطلاع داده شود.
درصورت استفاده از محصول خریداری شده امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش)شامل این سرویس نمی باشد.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان میتوانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.
تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند.